torsdag 25 mars 2010

Påskkort och grattiskort

Imorgon är det fredag igen och det är ju inte helt fel :) På lördag åker mannen och jag upp till Stockholm igen för vårens scrapträff på Handarbeta. Haha... det lät nästan som att han ska med på träffen och det ska han såklart INTE! Han får göra något annat. Jag ser verkligen fram emot en hel dag av scrappande och det ska bli sååå himla kul att träffa lite bekanta igen!

Det har varit lite dåligt med skapandet på sistone av en massa olika anledningar och jag ligger lite efter med beställningarna. Två har jag dock lyckats göra, ett påskkort (egentligen två men de blev identiska så jag visar bara ett) och ett grattiskort. Jag är riktigt nöjd med grattiskortet. Gillar verkligen stämpeln. Påskfärgerna har jag lite svårare för men ägget blev lite coolt ändå och fjädrarna ger ju en häftig effekt.


Kom på att jag måste skriva ut lite foton också om jag ska vara med i någon utmaning på lördag. Shit, och jag som inte har några bra foton! Får väl rafsa runt lite i mapparna och se om jag kan hitta något kul.

7 kommentarer:

bili sa...

Jättefina kort! Fjädrarna på påskkortet ger en läcker effekt.

Therese Fredriksson sa...

Superfina kort. Jag gillar färgerna på det första jättemycket. Hoppas ni får jättetrevligt i helgen! Kram

Cath. sa...

Å, vilket fint påskkort men du grattiskortet var verkligen något extra, supersnyggt!
Tyvärr syns vi ju inte imorgon, hade gärna åkt men jag var i Karlstad i början av masr så det blev liksom lite för mycket!
Men du får ha så trevligt! Massor med kramar!

Articsisters sa...

Nu har jag smitit från jobbet en stund. Det ”flingar” ute med blötsnö. Jag blir så less vill ha vår och inte snö. Tänkte mig att scrappa lite i helgen så nu letar jag en massa inspiration. Det fick jag hos dig.

Lisbet

Linda sa...

Hej!
Vad kul, jag ska också till Handarbeta träffen =), vi kanske ses där =)
Kram

Cicci sa...

Sååå länge sedan jag kikade in. vad är det som gör att vissa perioder i livet tenderar att tränga undan det mesta andra.
Så fina kort!
Tur att jag får se dig på facebook så att jag har lite koll vad som händer i ditt liv.
Hoppas Stockholmsresan blev lyckad.
Kramiz

Katarina sa...

Ett jättefint påsk kort. Gillade ägget. Ska lifta det när jag har tid. Kram Katarina